اقدامات شرکت ملی گاز ایران برای پیشگیری از ویروس کرونا

رییس خدمات اداری- رفاهی شرکت ملی گاز ایران از همکاران خدماتی این شرکت به‌عنوان، نیروهای خط مقدم جبهه سلامت و پیشگیری از بیماری یاد کرد و گفت: باید همه تلاش کنیم تا با رعایت بهداشت فردی، هرچه بیشتر به این عزیزان کمک کرده و اکنون که به واقع، چندین برابر توان خود کار می‌کنند، با رعایت نکات گفته‌شده و سپاسگذاری از تلاش آنان در این زمینه، آن‌ها را یاری دهیم.

عمران تاروردی، با بیان این مطلب، اظهار داشت: این شرکت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حفظ سلامت کارکنان، انجام اقدامات پیشگیرانه و تمهیدات ویژه در راستای مقابله با ویروس کرونا را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.

وی ادامه داد: بر این اساس، کار ضدعفونی ساختمان و کارهای نگهداشت آن و آموزش نیروهای خدماتی که در خط مقدم جبهه بهداشت و سلامت انجام وظیفه می‌کنند را نیز حتی پیش از این نیز، یعنی از اوایل بهمن ماه در دستور کار قرار دادیم.

رییس خدمات اداری- رفاهی شرکت ملی گاز ایران با بیان این که با در نظر گرفتن شیوه نامه ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا، از روزهای ابتدایی مواجهه با این ویروس خطرناک، اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی خود را آغاز کردیم، گفت: استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تب‌سنج و نیز مایع ضدعفونی‌کننده دست، در ورودی ساختمان‌های شرکت به منظور اندازه‌گیری درجه حرارت بدن کارکنان و مراجعین در راس این امور قرار دارد.

تاروردی تبدیل وضعیت دستگاه ثبت ورود و خروج کارکنان از حالت انگشتی به ثبت در سامانه ورود و خروج، آموزش نیروهای خدماتی و ضدعفونی کردن تمام ساختمان‌ها و دفاتر کارکنان سه نوبت در روز، نظارت ویژه بر رعایت بهداشت در محیط آبدارخانه‌ها و رستوران، توزیع محلول ضدعفونی، دستکش یکبار مصرف و پنبه الکلی را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته در این شرکت عنوان کرد.

رییس خدمات اداری- رفاهی شرکت ملی گاز ایران در ادامه با بیان این که سرو غذا تنها از طریق ظروف یکبار مصرف برای همکاران امکان‌پذیر است، تصریح کرد: تمام تلاش ما و کارکنان خدماتی- رفاهی در این جهت است که بتوانیم تا حد امکان، آرامش نسبی را برای همکاران ایجاد کرده تا با این استرس ناشی از امکان ابتلا به کرونا، بهتر و در محیطی آرام‌تر مبارزه کنند.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، تاروردی در پایان اظهار داشت: ما اکنون علاوه بر تهیه لوازم ضدعفونی برای شرکت، تلاش داریم تا از شرکت‌های گاز استانی و نیز پالایشگاه‌های خود در پارس جنوبی که با کمبود برخی از این مواد روبرو هستند نیز، با تهیه و ارسال این موارد، پشتیبانی کنیم. هم از این روست که HSE وزارت بهداشت در بازدیدی که از این شرکت داشته، شرکت ملی گاز ایران را در زمینه انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای مقابله با ویروس کرونا، پیشرو اعلام کرده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن