پیام تشکر مدیر عامل شرکت ملی پخش از تلاشگران عرصه سوخت‌رسانی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در آستانه‌ی فرا رسیدن سال نو، با ارسال لوایحی از عاملان و تلاشگران عرصه سوخت در کشور تقدیر و تشکر کرد‌.

کرامت ویس‌کرمی در این پیام‌ها ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو از خدمات مطلوب و بی شائبه مالکین، بهره‌برداران، متصدیان و اپراتورهای جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و سی‌ان‌جی و همچنین مدیران عامل شرکت‌های پیمانکاران حقیقی حمل و نقل فرآورده‌های نفتی کشور، رانندگان نفت‌کش‌های‌سوخت‌رسان، مدیران عامل شرکت‌های موزع گازمایع (ال‌پی‌جی) و دبیر انجمن صنفی کارفرمایان توزیع گاز مایع کشور تقدیر و تجلیل کرد.

وی به این بهانه، تلاش این عزیزان را در حمل و توزیع سوخت و همچنین ایجاد زمینه مساعد برای ارائه خدمات مطلوب و ایمن به مردم شریف میهن اسلامی در روزهای پرالتهاب شیوع ویروس کرونا که با سلاح پشتکار، اخلاق و وجدان کاری میسرشده است را صمیمانه پاس داشت.

مدیرعامل شرکت ملی پخش با ارسال این پیام‌ها ضمن تقدیر از این چهره‌های خدوم، صبور، مومن و گمنام، تصریح کرد: این پیشروان در عرصه‌ی سوخت‌رسانی در این شرایط سخت، خطر را به جان خریده و به بهترین نحو و بدون وقفه سوخت‌رسانی به هموطنان عزیز را با رعایت الزامات بهداشتی ادامه داده و مدافع سلامتی هم‌میهنان ارجمند هستند.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، این مقام مسئول ضمن تبریک مجدد سال نو، برای آنها و خانواده‌هایشان و کلیه هموطنان میهن عزیز ایران آرزوی سلامتی، سعادت و بهروزی از درگاه ایزد منان کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن