کاهش ۵۳ درصدی مصرف بنزین در منطقه بوشهر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر از کاهش ۵۳ درصدی مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی سال‌جاری در این استان خبر داد.

مسعود نیک‌تاج عنوان کرد: جایگاه‌های عرضه سوخت در این استان به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند و هیچ جایگاهی با تعطیلی یا کاهش زمان فعالیت روبرو نبوده است.

نیک‌تاج گفت: سوخت به میزان کافی در جایگاه‌های استان وجود دارد و با رعایت نکات بهداشتی به مشتریان تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به کاهش ۵۳ درصدی مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی، افزود: سال گذشته در تعطیلات نوروزی به طور میانگین روزانه دو میلیون و ۲۲۱ هزار لیتر بنزین مصرف شد در صورتی که در سال‌جاری این میزان به یک میلیون و ۵۶ هزار لیتر رسیده است که نشان می‌دهد مصرف این فرآورده ۵۳ درصد کاهش داشته است.

این مقام مسئول کاهش مصرف بنزین را نشان دهنده کاهش سفرها‌ی نوروزی دانست و اظهار کرد: میزان مصرف بنزین در هشتم فروردین ماه ۱۳۹۹در استان به یک میلیون و ۳۷ هزار لیتر رسید؛ در حالی که سال قبل در چنین روزی میزان مصرف دو میلیون و ۶۲ هزار لیتر بود.

او با تاکید بر انجام عملیات ضدعفونی جایگاه‌های سوخت برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، از مردم درخواست کرد: هنگام پرداخت وجه سوخت از کارت بانکی خود استفاده کنند و از ارائه اسکناس بپرهیزند.

مدیر منطقه در پایان خاطرنشان کرد: اگر مردم با مشکلاتی در زمینه عرضه سوخت در جایگاه‌های استان روبرو شدند، موضوع را با سامانه پاسخگویی ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن