رونمایی از اپلیکیشن «تاک» با موضوع تغذیه، ایمنی و کرونا

انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور در پی همه گیری کرونا، از اپلیکیشن «تاک» با موضوع تغذیه، ایمنی و کرونا، رونمایی کرد.

این اپلیکیشن که برای استفاده عموم به صورت رایگان از گوگل پلی استور، کافه بازار، مایکت و به طور مستقیم از تارنمای اپلیکیشن به نشانی  http: tacapp.ir قابل بارگذاری است، پاسخگوی سوالات درباره پیشگیری، درمان و دوران پس از نقاهت بیماری کرونا  است.

در این اپلیکیشن با بررسی دقیق فضای مجازی و استخراج پرسش‌های متداول درباره مراقبت‌های تغذیه‌ای در سه بخش اصلی، پیشگیری، درمان و دوران پس از نقاهت بیماری کرونا و همچنین دستورالعمل‌های رسمی نهادهای مرجع علمی، پاسخ‌هایی مبتنی بر شواهد و کاربردی به پرسش‌ها و شبهات تغذیه‌ای ارائه شده است.

 همچنین، با بهره‌گیری از گسترده‌ترین شبکه مجازی دانش‌آموختگان تغذیه، در صورتی که پرسش‌ کاربران در مجموعه‌ی طبقه‌بندی شده‌ی سوال‌های متدوال یافت نشود، با اتصال به کارشناسان زبده علوم تغذیه از طریق اپلیکیشن، به صورت آنلاین به این پرسش‌ها به صورت اختصاصی نیز پاسخ داده خواهد شد.

علاوه‌ براین، در قالب ارائه خدمات تغذیه‌ای مجازی از طریق تاک، اهداف دیگری نیز از جمله ارتقا انسجام جامعه‌ی دانش‌آموختگان تغذیه، ارتباط موثر با گروه‌های اجتماعی مختلف برای ارتقا سواد تغذیه‌ای و همچنین ایجاد یک بستر پویا برای کسب تجربه‌های آموخته برای مواجهه با شرایط بحرانی تهدید کننده سلامت نیز دنبال شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن