رعایت اصول بهداشتی در مناطق شرکت ملی پخش با جدیت تمام در حال اجرا است

مجموعه مسئولان و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سراسر کشور در کنار ماموریت اصلی خود که تامین، نگهداشت، توزیع و فروش مطلوب و به موقع سوخت است در حد توان با انجام اقدامات لازم و رعایت اصول بهداشتی در جهت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در کنار ملت عزیز ایران تا پایان این بیماری خواهند ماند.

علاوه بر رعایت اصول بهداشتی در مجموعه ساختمان‌های اداری و تاسیسات عملیاتی، اقدامات موثری برای پیشگیری از شیوع این ویروس در جایگاه‌ها نیز انجام می‌شود که ضدعفونی کردن تجهیزات از قبیل نازل‌ها، دستگاه‌های کارت‌خوان و شست وشوی محوطه جایگاه‌ها برخی از این اقدامات است.

مدیر منطقه شاهرود در همین زمینه اعلام کرد: با همکاری حوزه پایگاه بسیج لیله‌القدر منطقه و با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، مرحله دوم ضدعفونی کردن انبار، ستاد، اماکن عمومی داخل شهر و جایگاه های سوخت انجام شد.

علی‌اکبر عربعامری تهیه و توزیع مواد ضد عفونی‌کننده در ستاد و نواحی چهارگانه، ضدعفونی کردن تلمبه‌های سوختگیری در جایگاه‌ها و آموزش اپراتورها، تهیه دستکش‌های بهداشتی با همکاری جایگاه‌داران، شرکت در طرح جهادی گندزدایی و ضدعفونی کردن شهرک‌های مسکونی و شهرک صنعتی شاهرود با هماهنگی رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان را از جمله این اقدامات مهم برشمرد.

وی بیان کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و در راستای خدمت رسانی به خانواده شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم، منازل این عزیزان نیز ضدعفونی شد.

مجتبی شکوری مدیر منطقه خراسان شمالی نیز طی گزارشی به اهم اقدامات در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف ازجمله مولفه سلامت، تهیه ماسک وکار ضدعفونی و گندزدایی جایگاه‌های سوخت درکنار ما بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی افزود: جایگاه‌های سوخت استان با تمام ظرفیت، به صورت شبانه روزی درحال ارائه خدمات سوخت‌رسانی است.

شکوری با اشاره به ابلاغ دستورعمل به مالکان جایگاه‌ها مبنی بر عدم دریافت وجه‌نقد و لزوم پرداخت وجه فقط از طریق کارت بانکی گفت: به‌منظور حفظ سلامت مردم عزیز، رانندگان و کارکنان جایگاه‌ها و قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا، همه اپراتورهای جایگاه‌های عرضه سوخت موظفند سوختگیری را شخصا انجام دهند، در غیر این صورت دستکش و مواد ضدعفونی در دسترس رانندگان برای سوخت‌گیری قرار دهند.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی بیان کرد: اجرای مصوبه کارگروه مقابله با کرونا در جایگاه‌های سوخت استان با جدیت در حال اجرا است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن