شهرداری تهران 29 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا هزینه کرد

به گفته معاون شهردار تهران؛ تا به امروز چیزی در حدود 29 میلیارد و 400 میلیون تومان بودجه مستقیم از طرف معاونت برنامه ریزی برای مقابله با ویروس کرونا تخصیص داده شده است.

حامد مظاهریان، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران درباره اختصاص اعتبار بودجه برای مقابله با کرونا، گفت: از ابتدای اسفند 1398 تاکنون حدود 29 میلیارد و 400 میلیون تومان بودجه مستقیم از طرف معاونت برنامه ریزی برای مقابله با ویروس کرونا تخصیص داده شده است.

به گفته او؛ به جز این 29 میلیارد تومان، مبالغ بیشتری هم از سوی سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق از محل بودجه داخلی خود آنها هزینه شده است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه مطابق با مفاد تبصره ۱۳ ماده واحده بودجه سال ۱۳۹۸، شهرداری تهران می‌تواند تا سقف چهار درصد از سرجمع اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای را برای حوادث پیش‌بینی نشده اختصاص دهد، این مبلغ را در بودجه بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

 تایید بودجه 1399 شهرداری از سوی فرمانداری

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت بودجه سال 1399 شهرداری هم توضیح داد: به جز افزایش حدود ۳۰۰ میلیارد تومانی در سقف بودجه و تغییر تعداد تبصره‌ها، تغییرات بنیادی از سوی اعضای شورای شهر در بودجه پیشنهادی شهرداری اعمال نشد.

به گفته مظاهریان؛ اصل بودجه ۹۹ در تاریخ ۲۰ اسفند ۹۸ تاز سوی فرمانداری تایید شده است. فقط در برخی از مفاد تبصره‌ها فرمانداری نقطه نظراتی ارائه داده که مورد قبول شورا قرار گرفته و برخی هم به هیئت حل اختلاف ارسال شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن