اعلام کالا‌برگ نفت سفید برای ۶۷ هزار خانوار در منطقه میاندوآب

مدیر شرکت ملی پخش منطقه میاندوآب از اعلام کالا‌برگ جدید برای ۶۷ هزار خانوار مصرف‌کننده نفت سفید در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

سیدجواد فیض‌حسینی با بیان این خبر افزود: در راستای تامین به موقع سوخت گرمایشی با توجه به تداوم هوای سرد و بارش‌های بهاری و جلوگیری از کمبود احتمالی سوخت خانوارهای مناطق شهری و روستایی فاقد گاز شهری، سهمیه ۴۰۰ لیتری نفت سفید برای مصرف ۶۹ هزار خانوار فاقد گاز شهری در سه ماهه اول، اختصاص یافته است.

 فیض‌حسینی ادامه داد: با برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این منطقه، سوخت گرمایشی مورد نیاز ۶۹ هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید جنوب استان آذربایجان غربی تامین و اطلاع‌رسانی عمومی برای این دسته از خانوارها از طریق صدا و سیما و فرمانداری‌های هشت شهر جنوب این استان انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: تمامی ساکنان مناطق شهری و روستایی فاقد گاز شهری می‌توانند با مراجعه تدریجی به فروشندگی‌های نفت سفید شهری و روستایی نسبت به تحویل نفت سفید به مقدار تعیین شده اقدام نمایند و شماره‌های اعلامی تا پایان تیر ماه سال جاری اعتبار دارد.

مدیر شرکت ملی پخش منطقه میاندوآب در خصوص تامین سوخت این تعداد خانوارهای مصرف‌کننده نفت سفید در شهرهای یاد شده گفت: در حال حاضر نفت سفید مورد نیاز این خانوارها از طریق ۲۵۳ فروشندگی شهری و روستایی در قبال ارائه کالابرگ اعلامی که به صورت مستمر توزیع می‌شود، تامین می‌شود.

وی به کاهش ۱۲ درصدی مصرف نفت سفید در جنوب استان آذربایجان غربی در سال گذشته، اشاره کرد و علت اصلی کاهش این مقدار فرآورده نفت سفید را تلاش‌های شبانه‌روزی بازرسان در کنترل و نظارت مستمر بر نحوه توزیع این فرآورده و توسعه گاز شهری در روستاها بیان کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، فیض حسینی همچنین در رابطه با فعالیت تاسیسات سیلندر پرکنی هم اظهار کرد: تعداد ۱۶ باب تاسیسات سیلندرپرکنی در سطح منطقه فعال است که وظیفه توزیع روزانه ۱۱۰ تن گاز مایع برای مصارف خانوارهای فاقد گاز شهری و خانوارهای روستایی را بر عهده دارند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن