خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن غیرقانونی است

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: به طور حتم ثبت نام در طرح ملی مسکن، ملاک مالکیت بر واحدهای طرح ملی مسکن نخواهد بود، از این رو اگر ثبت نام کنندگان امتیاز واحدهای ثبت نامی را واگذار کنند، قطعا امتیاز واگذار شده سلب خواهد شد.

محمدرضا رضایی در واکنش به خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن توسط برخی متقاضایان، گفت: خرید و فروش امتیاز طرح ملی غیرقانونی بوده و انتقال امتیاز واحدهای ثبت نامی فاقد وجاهت قانونی است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به طور حتم ثبت نام در طرح ملی مسکن ملاک مالکیت بر واحدهای طرح ملی مسکن نخواهد بود، از این رو اگر ثبت نام کنندگان امتیاز واحدهای ثبت نامی را واگذار کنند، قطعا امتیاز واگذار شده سلب خواهد شد.

فعالیت دلالان در عرصه خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن کاملا مشهود است

رضایی کوچی ادامه داد: فعالیت دلالان در عرصه خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن کاملا مشهود است، آن ها به دنبال خرید امتیازات هستند تا در زمان مناسب آن ها را با قیمت بسیار بالاتر به فروش برسانند، از این رو وزارت راه و شهرسازی و دستگاه های نظارتی باید با دلالان و سودجویان برخورد جدی کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی برای تامین مسکن اقشار ضعیف جامعه، افزود: وزارت راه همواره تامین مسکن برای این اقشار را منوط به اجرای طرح ملی مسکن می کرد، اما در زمان اجرا مشخص شد که این طرح برای اقشار متوسط و پردرآمد جامعه است و اقشار ضعیف توان پرداخت تعهدات مالی مذکور را ندارند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی باید برای تامین مسکن اقشار ضعیف و متوسط جامعه برنامه ریزی کلانی را صورت دهد، زیرا اجرای طرح هایی مانند طرح ملی مسکن برای رفع نیازهای این اقشار چاره ساز نخواهد بود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن