مصرف12 میلیارد و 800 میلیون مترمکعب گاز در خراسان رضوی

در سال گذشته، ۱۲ میلیارد و ۸۸۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان خراسان رضوی مصرف شد که ۱۸۰ میلیون مترمکعب نسبت به سال پیش از آن، افزایش داشت.

حسن افتخاری سرپرست شرکت گاز استان خراسان رضوی با اعلام این مطلب، افزود: بیشترین میزان مصرف با توجه به سرد بودن هوا، مربوط به دوره زمستان سال گذشته و به میزان چهار میلیارد و ۲۲۸ میلیون متر مکعب است و فصل پاییز نیز سه میلیارد و ۴۴۵ میلیون مترمکعب گاز مصرف شد.

وی ادامه داد: در تابستان سال 98، دو میلیارد و ۴۶۷ میلیون و در فصل بهار نیز دو میلیارد و ۷۴۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی تحویل بخش های مختلف مصرفی استان شده است.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات شرکت گاز در شرایط شیوع کرونا، گفت: در شرایط کنونی، قرائت کنتور گاز به صورت غیر حضوری و بوسیله خوداظهاری شهروندان انجام می‌شود و مشترکین محترم می‌توانند مطابق زمان بندی تعیین شده که از طریق پیامک اطلاع داده می‌شود نسبت به ثبت و اعلام رقم کارکرد کنتور گاز خود اقدام کنند.

افتخاری افزود: شهروندان می‌توانند از طریق مراجعه به دو درگاه اینترنتی www.egas.ir و www.nigc-khrz.ir، تماس با سامانه های تلفنی 1894 و 37074 یا کد دستور پیامکی نسبت به اعلام و ثبت شماره کنتور گاز خود اقدام کنند.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی گاز ایران؛ دو میلیون و 360 هزار مشترک گاز طبیعی در قالب 95 درصد جمعیت تحت پوشش شهری و روستایی استان خراسان رضوی از خدمات شرکت گاز بهره مند هستند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن