زنگنه مشکل قراردادی‌ها را حل‌وفصل کند

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات گفت: انتقاداتی به عملکرد وزارت نفت دارم اما شخص  معرفی شده را گزینه مناسب و شایسته ای برای تصدی این وزارت خانه میدانم.

علیرضا محجوب در گفتگو با انرژی امروز با بیان اینکه به همه وزرای پیشنهادی رای می دهم، تصریح کرد: البته این موضوع به معنای آن نیست که انتقادی به عملکرد و کارنامه این افراد ندارم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در وزارت نفت گفت: من به آقای زنگنه رای می دهم اما در کنار آن در کمیسیون اجتماعی در تلاشیم که نیروهای قراردادی وزارت نفت را سامان بدهیم. پس انتقاداتی به عملکرد این وزارت خانه دارم اما شخص  معرفی شده را گزینه مناسب و خوبی برای تصدی این وزارت خانه میدانم.

نماینده مردم تهران به تشریح طرح ساماندهی نیروهای قراردادی وزارت نفت اشاره کرد و گفت: آنچه که ما به دنبالش هستیم و می خواستیم در قانون برنامه وارد شود و متاسفانه نشد؛ تغییر و تبدیل وضعیت نیروهای این وزارت خانه بود. اگر چه این طرح قدمی برای تحقق خواسته ماست اما مطمئنا کافی نیست.

وی در ادامه افزود: ما امیدواریم پس از سالها همانطور که در یک دوره وزارت نفت تمام کارگران مشمول قانون کار را کارمند تلقی کرد؛ بتوانیم مشکل کسانی که نیروهای قراردادی را حل و فصل کنند. اگر این افراد در بخشی از ستاد خارج شده اند که هیچ اما اگر داخل ستاد مانده اند باید این نیرو باقی بماند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به جزییات طرح ساماندهی نیروهای قراردادی وزارت نفت، تصریح کرد: طبق قانون باید حقوق این افراد را باید به بقیه نزدیک کنند و ما انتظارمان این است که چنین شود.

وی در پایان گفت: در نهایت وقتی من  تصمیم گرفتم به  همه لیست رای دهم یعنی همه این وزرا را توانمند می دانم و به نظر من آقای زنگنه هم توانمندی لازم را برای سکانداری وزارت نفت دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن