اصلی‌ترین سرمایه ما منابع انسانی ماست

وزیر نیرو گفت: آنچه در این مسیر نه چندان هموار دستمایه ما برای تحقق برنامه های دولت دوازدهم است،  نیروی متخصص، بخش خصوصی و نهادهای مردم نهاد است. 

به گزارش خبرنگار نیروی انرژی امروز، رضا اردکانیان، عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه خود همچنین اظهار کرد: آنچه در این مسیر می تواند ما را در تحقق انتظارات به جا از صنعت یاری دهد، نقش کسانی است که در مجلس به عنوان نماینده مردم، بخشی از راه حل هستند. 

اردکانیان گفت: امیدوارم با توجه به محدودیت‌های محیط زیست، با آگاهی از مسائل و مجهز از ابزار قانونی پیش رویم.

وی خطاب به نمایندگان مردم اظهار داشت: نمایندگان در بسیاری از موارد با وجود دغدغه منطقه خود، از ارائه راه حل ملی غافل نبودند و این موضوع می‌تواند کمک‌کننده وزارت نیرو باشد. 

وزیر نیرو با بیان اینکه «مدیریت تقاضا، عرصه بسیار وسیعی است»، اظهار کرد: باید با تعامل با همه ذینفعان کارها را پیش ببریم.

وی با تاکید بر اصرار رییس‌جمهور به سخن گفتن از تدبیر در وزارت نیرو گفت: تبیین و استقرار مدیریت خوب آب، مدیریت تقاضا، بهره برداری بهینه،  تمرکز بر اجابت و تعادل‌بخشی در آب‌های زیرزمینی با رعایت ملاحظات زیست‌محیطی و اجتماعی و تولید و پردازش آمار و اطلاعات در صدر برنامه‌های این دوره خواهد بود.

اردکانیان با اشاره به برخی چالش‌های این حوزه گفت: ما در بخش برق هم با چالش‌های جدی چون رشد مصرف برق،  رشد مصرف انرژی، تلفات و بدهی وزارت نیرو مواجه هستیم که با کمک همه شما در صنعت برق به سمت حل این مشکل می رویم.

او در پایان با تشکر از مهندس چیت چیان وزیر نیروی دولت یازدهم و ستار محمودی سرپرست وزارتخانه تاکید کرد: اصلی‌ترین سرمایه ما منابع انسانی ماست و برای استفاده از این منبع، شایسته گزینی، سرلوحه کار ما خواهد بود که از بهترین فرزندان این سرزمین را برای  ارائه خدمت در کشور استفاده می کنیم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن