سیستم های انرژی جزر و مد: طراحی، بهینه سازی و کنترل

سیستم های انرژی جزر و مد: طراحی، بهینه سازی و کنترل، یک مرور کلی از مفاهیم، ​​فن آوری، مدیریت و کنترل سیستم های انرژی جزر و مد و نیروگاه های جزر و مدی را فراهم می کند.

این مبانی انرژی جزر و مدی شامل ساختار جریانهای جزر و مد و آشفتگی را ارائه می دهد. فناوری، اصول، اجزای، عملیات و ارزیابی عملکرد هر جز نیز پوشش داده شده است. در بخش های دیگر، روش های تجزیه و تحلیل پیش امکان سنجی، عملیات کارخانه، تعمیر و نگهداری و تولید برق، ارزیابی قابلیت اطمینان از نظر توزیع شکست، میزان شکست ثابت و مدل خرابی وابسته به زمان است. در نهایت، جدیدترین پیشرفت های تحقیقاتی و روند آینده بررسی می شود.

علاوه بر این، نمونه های واقعی زندگی واقعی و مطالعه موردی سناریوی انرژی جزر و مد هند را نیز شامل می شود.

این کتاب محققان، دانشمندان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی اقیانوس را با تمام اطلاعات مورد نیاز برای طراحی، اعزام، مدیریت و مدیریت سیستم های انرژی جزر و مدی تامین می کند. دانشجویان مقطع کارشناسی نیز این را پیدا خواهند کرد که یک منبع مفید در بنیادهای سیستم های انرژی جزر و مد و اجزای آنها است.

اصول اولیه انرژی جزر و مد، شامل اجزای سیستم، تجزیه و تحلیل پیش امکان سنجی، و مدیریت کارخانه، عملیات و کنترل را ارائه می دهد

کاوش مفاهیم پایداری و تجزیه و تحلیل قابلیت اطمینان سیستم های انرژی جزر و مد، و همچنین جنبه های اقتصادی و روند آینده آن ها را بررسی می کند

ارزیابی سیستم های انرژی جزر و مد را با استفاده از تکنیک بهینه سازی و نظریه بازی محاسبه می کند

سال انتشار:

2018

 

Tidal Energy Systems: Design. Optimization and Control

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن