آتش‌سوزی خط انتقال گاز باغ‌ملک مهار شد

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز، از مهار آتش سوزی خط انتقال گاز رامهرمز – باغ‌ملک خبر داد و گفت: علت آتش سوزی مشخص نیست و خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشته است.

پیمان خضرایی، مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز درباره آتش سوزی خط انتقال گاز باغ‌ملک گفت: این آتش سوزی در ساعت ۶ صبح امروز (سه‌شنبه، دهم مهرماه) رخ داد که خوشبختانه هیچ تلفات جانی نداشته است. ما اکنون در محل وقوع حادثه هستیم تا همه جوانب آتش‌سوزی و علت آن را بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی افزود: هم‌اکنون حدود ۴۵ دقیقه است که آتش‌سوزی را مهار کرده‌ایم تا میزان خسارت به تاسیسات و خط لوله گاز را مشخص کنیم.

خضرایی درباره علت وقوع این حادثه اظهار کرد: علت وقوع آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست اما بلافاصله پس از آغاز آتش سوزی، شیرهای گاز این خط انتقال ۱۰ اینچی بسته شد تا از گسترش آتش جلوگیری شود.

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز از حضور تیم امداد و مهار آتش در محل حادثه خبر داد و تصریح کرد: اکنون در حال تغییر آرایش خطوط انتقال گاز در منطقه هستیم تا مصرف‌کنندگان با مشکلی برای دریافت گاز مصرفی خود مواجه نشوند.

به گفته خضرایی، این آتش سوزی گستردگی زیادی نداشته است.

شهرستان باغ‌ملک با مرکزیت شهر باغ‌ملک، یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غربی ایران است که با شهرستان‌های رامهرمز، ایذه و شهرستان هفتکل هم‌مرز است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن