اداره سیستم های حمل و نقل هوشمند: به سوی ساختارهای سازمانی جدید برای توسعه مشترک، خودکار، برق و تحرک مجتمع (سری کتاب های شهری)

این کتاب ساختارهای جدید حکومتی جدید را برای پذیرش و تنظیم حالت های تحرک هوشمند ارائه می دهد. بر اساس طیف وسیعی از مطالعات موردی، راه را برای رویکردهای جدید برای حصول کنترل سیستم های حمل و نقل آینده راه اندازی می کند.

در طول دهه های گذشته، فناوری اطلاعات و ارتباطات، توسعه راه حل های تحرک جدید را به طور کامل تغییر داده است که سیستم های حمل و نقل شهری سنتی و معتبر را به طور کامل تعریف کرده اند.

سیستم های حمل و نقل شهری به طور چشمگیری در حال پیشرفت هستند، از طریق توسعه روش های تحرک مشترک، به ظهور تحرک الکتریکی، و از روند تحرک خودکار به گسترش سریع طرح های حمل و نقل یکپارچه. با توجه به ماهیت مخرب این راه حل های تحرک جدید، ساختار حکومتی جدید مورد نیاز است.

از طریق یک سری مطالعات موردی از سراسر جهان، این کتاب، فرایندهای حکمرانی و نظارتی را که با حمایت یا گاهی مانع از توسعه و اجرای راه حل های هوشمند تحرک (مشترک، خودکار، برق، یکپارچه)، مورد بررسی قرار می دهد.

ترکیبی از فصل ها، یک مرور کلی از تلاش های مختلف تحقیقاتی را که بر مدیریت سیستم های حمل و نقل هوشمند تمرکز می کند، ارائه می دهد و به این موضوع کمک می کند تا این موضوع مهم را برای آینده شهرها مهیا سازد.

سال انتشار:

2018

The Governance of Smart Transportation Systems: Towards New Organizational Structures for the Development of Shared. Automated. Electric and Integrated Mobility (The Urban Book Series)

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن