تخفیف ویژه DNV.GL برای دانشجویان ایران

کارگاه انرژی‌های تجدیدپذیر شرکت DNV.GL برای دانشجویان همراه با تخفیف ویژه است.

به گزارش «انرژی امروز» انجمن انرژی‌ های تجدیدپذیر ساماندهی کنفرانس بین المللی انرژی‌های تجدیدپذیر را با عنوان «انرژی‌های تجدیدپذیر فرصتی برای تامین پایدار انرژی در آینده» بر عهده دارد.

در کنار این کنفرانس، شرکت DNV.GL یک کارگاه برای انرژی های تجدیدپذیر برگزار می‌کند که بر اساس اعلام انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر، شرکت در این کارگاه برای دانشجویان با ۲۰ درصدتخفیف همراه است.

برای استفاده از این ۲۰ درصد تخفیف، دانشجویان کافی است تصویر کارت دانشجویی خود را به آدرس تلگرام این انجمن ارسال و از این طریق ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است که این انجمن محدودیتی برای ثبت نام براساس نوع رشته تحصیلی قائل نیست.

انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر یک تشکل غیردولتی و مستقل است که در زمینه ترویج، آگاه سازی و فرهنگ سازی توسعه و نهادینه سازی استفاده از تمامی حوزه‌‏های انرژی‏‌های پاک اعم از بادی، خورشیدی، زیست‏ توده، زمین‏ گرمایی و هیدروژن فعالیت می‌نماید.

فعالیت‌های این انجمن را در قالب، دادن آگاهی و تهیه اطلاعات لازم برای سرمایه گذاران خارجی درباره شرایط کسب و کار در ایران، تسهیل مراحل دریافت وام و تضمین های لازم، تسهیل پروژه‌های انرژی تجدید پذیر و تامین نیروگاه‌ها، ایجاد یک پایگاه داده از کارشناسان انرژی تجدید پذیر، تعامل با همه شرکت‌ها، موسسات، کارشناسان و بازیگران موثر در ارتقاء انرژی تجدیدپذیر، سازماندهی نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین المللی و داخلی در زمینه انرژی تجدید پذیر، گسترش همکاری دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی با صنعت، شناسایی مشکلات بحرانی در زمینه انرژی تجدیدپذیر و مراجعه به سازمان‌های دولتی، افزایش نقش انرژی تجدید پذیر در تصمیم گیری سیاست‌های مهم کشور، تسهیل حضور سرمایه گذاران خارجی و تولید کنندگان با مشاوران، معرفی پروژه های سودآور اقتصادی در ایران، کمک به یافتن شریک داخلی در ایران، کمک به دریافت مجوزهای لازم و …می‌توان تعریف کرد.

شرکت DNV.GL ارائه‌کننده انواع خدمات بازرسی، کنترل کیفیت و صدور انواع گواهینامه می‌باشد.

این شرکت متخصص در امور تولید و فروش صفحات خورشیدی است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن