پاسخ دانشگاه صنعت نفت به کیهان

روابط عمومی دانشگاه صنعت نفت در پاسخ به گزارش روزنامه کیهان با عنوان «دانشجویان نفت و حقوقی که احقاق نمی‌شود!»، توضیحاتی ارائه داد.

در جوابیه دانشگاه صنعت نفت در پاسخ به گزارشی که ۲۲ آذرماه امسال در صفحه هشت روزنامه کیهان منتشر شده، آمده است: اگرچه خوشبختانه موضوع اعتراضات استخدامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت به مدد دانشجویان و مسئولین حل شده است لیکن در گزارش مورخ ۲۱ ۰۹ ۱۳۹۶ تحت عنوان «دانشجویان نفت و حقوقی که احقاق نمی‌شود!» نکاتی آمده است که برای روشن شدن اذهان عمومی، از آن میان به پاسخ مواردی می‎پردازیم که مستقیماً مربوط به حوزه مسئولیت دانشگاه می‎شود (موارد مربوط به ستاد وزارت نفت توسط مسئولین ذیربط پاسخ داده خواهد شد و خوانندگان می‎توانند به تارنمای خبری وزارت نفت و خبرگزاری شانا مراجعه نمایند).

الف- وعده استعفای هیات رئیسه دانشگاه که در دی‎ماه ۱۳۹۴ توسط مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت داده شد، مشروط به عدم صدور ابلاغیه استخدام دانش‎آموختگان این دانشگاه بوده است که خوشبختانه این ابلاغیه در موعد مقرر صادر گردید و دیگر موضوع استعفا که به معنی شانه خالی کردن از مسئولیت‎های محوله بود، محلی از اعراب نداشت (براساس همین مصوبه، تاکنون ۲۸۲ نفر از فارغ‎التحصیلان گروه الف استخدام و بقیه به مصاحبه دعوت شده‎اند).

ب- خبر قطعی آب، برق و گاز در دانشکده نفت آبادان کذب محض بوده است و حتی در طول اعتراضات نیز همیشه خوابگاه دانشکده دایر و حضور شبانه برخی افراد در محوطه دانشکده تصمیم شخصی خود ایشان بوده است. تعطیلی یک هفته‎ای دانشکده نفت آبادان به دلیل جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت‎طلب و ایجاد بحران و نیز پیگیری موارد لازم با مسئولین ستادی و استانی بوده است و حتی در طول این مدت کوتاه نیز خوابگاه دانشکده مورد استفاده دانشجویان قرار داشت.

ج- مسئولین دانشگاه تاکنون بیش از هر بخش دیگری در چارچوب مقررات و اختیارات خود درخواست‎های دانشجویان خود را پیگیری کرده و اتهام بی‎توجهی به این موضوع، ناشی از بی‎اخلاقی عده‎ای است که منافع خود را در ناآرام جلوه دادن دانشگاه دانسته‎اند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن