فکری به حال آلودگی هوا کنید

نماینده ارومیه در تذکری خطاب به رییس جمهوری: نسبت به عملکرد وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان محیط زیست در احیای دریاچه ارومیه و تلاش برای کنترل آلودگی هوا حساس باشید و فکری به حال آن کنید.

سیاست انرژی، روح الله حضرت پور نماینده ارومیه در تذکری خطاب به رییس جمهوری گفت: نسبت به عملکرد وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان محیط زیست در احیای دریاچه ارومیه و تلاش برای کنترل آلودگی هوا حساس باشید تا مدیریت مطلوب و موثری از خود نشان دهند.

وی افزود: آقای رییس جمهوری ارومیه و آذربایجان غربی از مصیبت خشک شدن دریاچه و نابودی کشاورزی در سایه سیاست های غلط وزارت جهاد کشاورزی جان نگرفته که مصیبت آلودگی هوا هم اضافه شد.

وی گفت: اگر مشکلات اقتصادی، کشاورزی و احیاء دریاچه ارومیه و استفاده بهینه از مرز در هیات دولت به نحو صحیح مدیریت نشود و اورژانسی علاجی نکنید، مطمئن باشید اقتصاد ملی همبستگی سیاسی، اجتماعی و جامعه ایران ضرر می‌کند.

حضرت پور اظهار داشت: جوانان فقط در انتخابات مهم نیستند، بعد از انتخابات هم مهم هستند، به جوانان میدان دهید و فکری به حال فساد در دستگاه‌های اداری کنید، مردم واقعا ناراضی هستند این است پاسخ مردم که می گفتید مردم ولی نعمت ما هستند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن