همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان ایمیدرو در حوزه صنعت

اولین نشست مشترک هسته مرکزی برنامه علمی انرژی و مواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با حضور اساتید دانشگاه و مدیران بخش صنعت کشور برگزار شد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این نشست افضل رئیس اداره ارتباط با صنعت واحد تهران جنوب گفت: در حوزه ارتباط دانشگاه با صنعت، از مهرماه برنامه جدیدی تدوین شده و با توجه به جهت گیری دانشگاه آزاد اسلامی به سمت صنعت، این روند رشد داشته است تا تحولی در دفتر ارتباط با صنعت صورت پذیرد.

وی افزود: با توجه به دستور رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، در طی ۳ ماه اطلاعات متعددی از صنعت جمع آوری کردیم و از بانک داده‌ای که همکاران قبلی این بخش تهیه کرده اند نیز استفاده کردیم و با توجه به نیازسنجی صورت گرفته، در بخش های مواد و انرژی ۱۵ بخش اصلی را جدا کردیم که یکسری زیرعنوان ها در بخش صنعت در نظر گرفته شده است.

افضل با تقدیر و تشکر از معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب تصریح کرد: ‌در حال حاضر ۳ تفاهم نامه با بخش های صنعتی منعقد و اجرایی شده است و ۴ تفاهم نامه در حال آماده سازی است.

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب گفت: گام بعدی، اجرایی کردن تفاهم نامه هاست که در حال حاضر برای سازمان ایمیدرو و اداره آب و فاضلاب کارگروه هایی تشکیل شده است و چندین پروپوزال دانشگاهی ارسال و یک پروژه صنعتی را با همکاری ایمیدرو انجام می دهیم. هم چنین یک پروپوزال جهت تعامل با بخش صنعت تایید شده است و امیدواریم به مرحله قرارداد برسیم.

وی ادامه داد: برای اولین بار در کشور؛ با سازمان ایمیدرو به این نتیجه رسیدیم که علاوه بر دانشگاه و سازمان ایمیدرو، یک بخش خصوصی قدرتمند هم در کنار ما قرار گیرد و امیدواریم بتوانیم موسسه پژوهشی تقاضا محور و حل مساله را در دانشگاه راه اندازی کنیم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن