اجرای طرح توسعه سرمایه‌های انسانی

رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران از برگزاری طرح توسعه سرمایه های انسانی حوزه مدیریت منابع انسانی برای منتخبینی از کارکنان حوزه منابع انسانی ستاد این شرکت و شرکت های فرعی مستقر در تهران خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، اسحاق فرشیدی، با بیان این مطلب افزود: این طرح به منظور ارتقای دانش تخصصی همکاران در حوزه منابع انسانی، توسعه خزانه استعدادها، تدوین چارچوب اولیه نظام صلاحیت حرفه ای در حوزه مشاغل منابع انسانی و همچنین افزایش حس رفاقت در کارکنان حوزه منابع انسانی در راستای اهداف سازمانی فردی، در دستور کار واحد آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران قرار گرفت که با تلاش ها و بررسی های صورت گرفته در بخش آموزش اداری، مالی و بازرگانی، مورد تائید و تصویب قرار گرفت.

فرشیدی تصریح کرد: فراگیران حاضر در این طرح بر اساس اولویت های اعلامی از سوی واحد طرح و برنامه ریزی نیروی انسانی و بر پایه معیارهای ارشدیت نسبی در سه فاز دانشی، نگرشی و مهارتی در دوره زمانی یک ساله، تحت پوشش برنامه های ویژه توسعه شایستگی تخصصی و مدیریتی قرار خواهند گرفت.

به گفته وی، این طرح در 4 ماژول برنامه‌ریزی شده که نخستین ماژول آن در اسفند ماه 96 با حضور 20 نفر از منتخبین در استان مازندران و دومین ماژول در فروردین 97 در شرکت پالایش گاز سرخون و قشم برگزار شد.

رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: پس از اتمام این طرح، برنامه ریزی های لازم به منظور توسعه کارکنان حوزه منابع انسانی شرکت‌های گاز استانی مناطق عملیاتی و شرکت‌های پالایش گاز صورت خواهد گرفت.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن