اولین جایگاه CNG جنوب استان کرمان افتتاح شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از بهره برداری اولین جایگاه سی‌ان‌‌جی جنوب استان با همکاری بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، جعفر سالاری نسب در آیین افتتاح این جایگاه، گفت: جایگاه اختصاصی CNG «پژمان» با هزینه‌ای بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان در ناحیه بم افتتاح شد.

سالاری نسب از جذب یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات دولتی برای راه اندازی جایگاه پژمان خبر داد و افزود: این جایگاه با توجه به موقعیت و قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی شهرستان بم می‌تواند نقش بسیار موثری در توزیع این سوخت پاک در ناحیه را داشته باشد.

وی تصریح کرد: جایگاه افتتاح شده اولین جایگاه توزیع CNG در جنوب و شرق استان است و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان آماده همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت احداث جایگاه های CNG در شهرستان بم است.

مدیر منطقه کرمان همچنین از ایجاد اشتغال جایگاه اختصاصی پژمان برای بیش از ده نفر از جوانان ساکن در بم ابراز خشنودی کرد .

در ادامه این مراسم، نیکزادی نماینده مردم شهرستان های بم ،ریگان، فهرج و نرماشیر از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان به واسطه نگاه مثبت و تلاش برای خدمترسانی و ایجاد رفاه برای مردم استان تقدیر و تشکر کرد و افزود: استان کرمان نیازمند مدیران تلاش گر است.

گفتنی است، جایگاه افتتاح شده با سه دیسپنسر و شش نازل در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع پس از مراسم افتتاح رسما شروع به کار کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن