رویداد خوردگی فلزات و حفاظت فنی برگزار می‌شود

ستاد تحول و افزایش تولید دانش بنیان شركت ملی نفت ایران با هدف افزایش تولید پایدار گاز، «رویداد خوردگی فلزات و حفاظت فنی» را برگزار می کند.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی نفت ایران، این رویداد با حضور و همکاری مدیریت‌های پژوهش و فناوری، برنامه ریزی تلفیقی، تداركات و پشتیبانی كالا، نظارت بر تولید، بهداشت، ایمنی و محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران (HSE) شركت ملی نفت ایران و شركت‌های نفت و گاز پارس، نفت مناطق مركزی ایران و پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز در روز دوشنبه، 18 اردیبهشت ماه 1401 از ساعت 8 الی 18 در مركز همایش های بین المللی شرکت ملی نفت (كوشک) برگزار خواهد شد.

در رویداد مذكور، چالش‌های مرتبط با خوردگی در شركت‌های نفت و گاز پارس و نفت مناطق مركزی ایران با عناوین مطالعه و ساخت مواد بازدارنده خوردگی تركیبی (خوردگی گاز ترش و بخش بالایی خط لوله)، استفاده از روش‌‌های آنلاین مانیتورینگ خوردگی خطوط لوله و انتقال داده، ارزیابی خطوط لوله زیرزمینی غیرقابل پیگرانی،  زیر‌ساخت‌های شبیه‌سازی مدل‌های Dynamic (بخش بالادستی نفت و گاز)، پوشش‌های داخلی مقاوم در برابر شرایط خوردگی دمای بالا و سیال‌ترش شدیداً خورنده، طراحی و ساخت محفظه آزمون Jet Impingement توسط كارشناسان این شركت‌ها ارائه خواهد شد.

در این رویداد بازیگران دیگر زیست بوم فناوری و نوآوری از جمله شركت های دانش بنیان و فناور و مراكز تحقیقاتی و دانشگاهی حضور خواهند داشت. همچنین در پایان رویداد جلسه تجاری- تجاری(B2B) نیز برگزار خواهد شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن