مدیر مالی و سرپرستان بازرگانی و فروش بندرامام منصوب شدند

مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام طی احکامی مدیرمالی ، سرپرست مدیریت بازرگانی و همچنین سرپرست مدیریت شرکت فرآورش بندرامام را منصوب کرد.

به گزارش «انرژی امروز» روابط عمومی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام روز سه شنبه 27 فروردین 1398 احکامی از سوی مهندس حمیدرضا رستمی مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام صادر گردید و طی آن آقای مهدی قارونی بعنوان سرپرست شرکت فرآورش ، آقای مهدی زمانی بخش بعنوان سرپرست مدیریت بازرگانی ، آقای حافظ رضایی بعنوان مدیر مالی و آقای محسن ملکی بعنوان مشاور مدیرعامل منصوب شدند.

مهندس حمیدرضا رستمی مدیر عامل شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام در بخشی از این حکم چنین آورده است : امید است با استعانت از پروردگار متعال و با استفاده از مدیریت علمی و دانش محور و با هماهنگی و همدلی کارکنان و مدیران در پیشبرد اهداف کلان شرکت موفق و موید باشید.

مهندس حمیدرضا رستمی در پایان از خدمات و زحمات آقای محسن ملکی  مدیر اسبق بازرگانی و آقای مهدی زمانی بخش مدیرعامل اسبق شرکت فرآورش بندرامام در طول دوران تصدی این مسئولیت ها تقدیر و تشکر نمود .

شایان ذکر است پیش از این آقای حافظ رضایی بعنوان سرپرست مدیریت مالی این مسئولیت را عهده دار بودند و پس از حکم مذکور بعنوان مدیر مالی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام منصوب شدند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن