مردم هیچگونه نگرانی‌ برای آب و برق در این ایام نداشته باشند

رئیس جمهور با اشاره به افزایش شدید مصرف آب در سراسر کشور گفت: طبق گزارش وزیر نیرو مردم هیچگونه نگرانی‌ برای آب و برق در این ایام نداشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با قدردانی از تلاش همه دست اندرکاران مبارزه با بیماری کرونا در کشور تاکید کرد: نوروز فرصتی برای پیروزی در برابر ویروس کرونا است و نوروز نباید با رفت وآمدهای بدون مدیریت، به فرصتی برای شیوع بیشتر ویروس تبدیل شود.

وی ادامه داد: دیروز بعضی از استانداران که با آنها تماس داشتم می‌گفتند یک نگرانی دارند؛ مصرف آب بالا رفته و ممکن است در هفته‌های آینده دچار مشکل شویم؛ دیروز از وزیر نیرو رسما سوال کردم و ایشان هم تا غروب پاسخ کتبی دادند؛ خوشبختانه مردم هیچگونه نگرانی‌ برای آب و برق در این ایام نباید داشته باشند.

روحانی با تاکید بر مشارکت همگانی برای کنترل این بحران گفت: در اینجا می‌خواهم به مردم عزیز بگویم که بعضی‌ها فکر می‌کنند که در مبارزه با کرونا یک وزارتخانه ما به نام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درگیر است و گاهی گله می‌کنند که کل کشور و همه وزرا و مسئولین باید بیایند.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: می‌خواهم خدمت مردم عزیزمان عرض کنم که در این ستاد و در این همکاری تمام دولت درگیر هستند. اولا بخشی از دولت تلاش می‌کند برای اینکه زندگی عادی مردم بگذرد. زندگی عادی مردم یعنی چه؟ یعنی برق، آب، گاز، بنزین و مسایل مالی و پولی در گردش باشد و کالای اساسی باشد. تلاش ما این است که زندگی مردم، البته سخت است و با سختی توام است ولی تبدیل به یک شرایط بحرانی بسیار سخت و غیرقابل تحمل نشود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن