نگاهی به میزان فروش شاسی‌ بلندها در آمریکا

میزان فروش خودروهای شاسی بلند در بازار ایالات متحده آمریکا نسبت به سایر کشورها همواره روندی صعودی و مثبت را تجربه می کند اما با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در سه ماهه نخست سال جاری میلادی، به نظر می رسد بازار پررونق این محصولات نیز به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است.

از آنجایی که بازار فروش خودرو در ایالات متحده آمریکا برای بسیاری از شرکت های خودروسازی در جهان از اهمیت بالایی برخوردار است، همواره کارشناسان و تحلیلگران فعال در این حوزه با بررسی و تحلیل آمار و داده های موجود، به اعلام و برآورد میزان فروش محصولات و برندهای مختلف می پردازند.  

بر اساس جدولی که در وبسایت fordauthority آمده است، میزان فروش محبوبترین و پرطرفدارترین خودروهای شاسی بلند و کراس اوور بزرگ سه ردیفه در سه ماهه نخست سال جاری میلادی در بازار ایالات متحده آمریکا منتشر شده که به شرح زیر است.

طبق این جدول از جمله خودروهای شاسی بلند و بزرگی که موفق شده اند در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی در این بازار رشد صعودی و مثبتی را برای خود به ثبت برسانند می‌توان به خودروهای فورد اکسپلورر، نیسان پت فایندر، دوج دورانگو، کیا تلوراید و مزدا cx ۹ اشاره کرد که به ترتیب رشدی ۵.۶۴ درصدی، ۴.۲۵ درصدی، ۴.۶۲ درصدی، ۲۱۱.۸۸ درصدی و ۱۲.۴۸ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده اند.  

این در حالیست که برخی دیگر از محصولات محبوب نظیر تویوتا هایلندر، شورولت تراورس، هوندا پایلوت، سوبارو آسنت و فولکس واگن اطلس نتوانسته اند رشدی مثبت را در مقایسه با سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی برای خود به ثبت برسانند و به ترتیب کاهشی ۸.۹۹ درصدی، ۱۲.۰۶ درصدی، ۲۷.۴۹ درصدی، ۱۸.۰۸ درصدی و ۱۰.۶۵ درصدی را در نخستین فصل از سال جاری میلادی تجربه کرده اند. 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن