کنفرانس «توسعه میادین نفت و گاز» برگزار می‌شود

دومین کنفرانس «توسعه میادین نفت و گاز کشور» در تاریخ 16 اسفند سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

به گزارش انرژی امروز به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، دومین کنفرانس «توسعه میادین نفت و گاز کشور» با محوریت طرح‌های توسعه فناوری ازدیاد برداشت که به 9 مرکز دانشگاهی و پژوهشی کشور شامل پژوهشکده ازدیادبرداشت از مخازن نفت و گاز، پژوهشگاه صنعت نفت، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه شیراز، دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه صنعت نفت واگذار گردیده برگزار می‌شود.

در این کنفرانس سه نشست تخصصی با عناوین؛ «نقشه راه اجرایی یک طرح میدانی ازدیاد برداشت با رویکرد انتقال تکنولوژی»، «بررسی موردی شیوه اجرای قراردادهای جدید» و «نقش محوری خلق و انتقال تکنولوژی در اجرای طرح‌های میدان محور» برگزار می‌گردد.

همچنین در بخش علمی این کنفرانس مجموعه‌ای از فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی دانشجویان دکتری در زمینه ازدیادبرداشت از مخازن نفت و گاز بصورت پوستر ارایه خواهد گردید.

گفتنی است؛ بخش نمایشگاهی این کنفرانس به دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی برگزارکنندگان این کنفرانس، شرکت‌های اکتشاف و تولید مورد تایید وزارت نفت و شرکت‌های خارجی همکار اختصاص داده شده است.

شایان ذکر است؛ رییس شرکت ملی نفت فیلیپین، نمایند کنسرسیوم نفتی PERGAS و نمایند شرکت IFP مهمانان خارجی شرکت کننده در این کنفرانس خواهند بود و سخنرانانی‌های کلیدی ارایه خواهند کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت‌های این کنفرانس به آدرس   supri.sharif.ir  و یا www.eorconf.com  مراجعه نمایند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن