فرصتی برای یک سفر تحقیقاتی رایگان به خارج از مرزها

شرکت LG به منظور انجام فعالیت تحقیقاتی- دانشجویی اقدام به برگزاری چالشی کرده است که طی آن دانشجویان در یکی از مراکز تحقیقاتی کشورهای انتخابی خود حضور خواهند یافت.

به گزارش «انرژی امروز»، شرکت LG فرصتی برای دانشجویان ایرانی جهت سفرهای تحقیقاتی به کشورهای مختلف، فراهم کرده است و علاقه‌مندان به علم و یادگیری می‌توانند با شرکت در یک چالش بزرگ علمی، فرهنگی و هنری از این فرصت بهره مند شوند. این برنامه بر پایه‌ حمایت از دانشجویان و تشویق آنها به مطالعه عمیق در موضوعات دلخواه و ایجاد فضا و بستر مناسب برای علم آموزی در زمینه‌های مختلف برنامه‌ریزی شده است.

بر این اساس دانشجویان در این پروژه می‌توانند آزادانه موضوع سفر و کشور مورد علاقه خود را انتخاب کنند و از موقعیت‌های بی‌نظیر و بسیار عالی بازدید کنند. علوم طبیعی، فناوری اطلاعات (IT)، مهندسی، اقتصاد و مدیریت، علوم انسانی و اجتماعی و فرهنگ و هنر باز جمله زمینه‌های انتخاب شده برای این چالش دانشجویی و سفر تحقیقاتی است.

در این رویداد هر تیم شرکت کننده به صورت مستقل 2 هفته از تعطیلات عید نوروز را به منظور فعالیت‌های تحقیقاتی در سازمان‌های دولتی، آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و نهادهای اجتماعی دیگر که بالاترین سطح دانش در جهان را دارا سپری می‌کنند.

مراکز انتخابی می‌تواند در هر کشوری که تیم انتخاب می‌کند، باشد.در طول دوره سفر تمام هزینه‌ها از جمله هزینه بلیط، اقامت و … بر عهده شرکت LG است و همچنین پس از بررسی و ارزیابی گزارش رقبا بعد از اتمام سفر، هدیه نقدی 12 هزار دلاری در راستای عملی کردن نتایج سفر تحقیقاتی به تیم برنده اعطا خواهد کرد.

علاوه بر این، LG فرصت یک دوره کارآموزی در شرکت LG را برای تیمی که به عنوان برنده در این رقابت و چالش علمی دانشجویی، جایزه بزرگ را دریافت ‌کند، فراهم ‌کرده است.

این شرکت کتابی از گزارش سفر دانشجویان را منتشر کرده که در دانشگاه‌ها و کتابخانه‌های عمومی در دسترس است.

مهلت ثبت نام در این چالش تا پایان آذر ماه و زمان برگزاری تعیین شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن